Item verleent verschuiving na betaling: verschuift een deel van de laadactie?

5
  • Het item Boots of Adept Charging heeft de volgende eigenschap: Na het opladen kun je één vakje verschuiven voordat je beurt eindigt.
  • Als ik Hidden en Charge een vijand ben, zou ik na de aanklacht worden ontmaskerd.
  • De stealth-regels geven aan dat je een actie niet kunt gebruiken om verborgen te worden als juist die actie ervoor zorgt dat je onzichtbaar wordt.
  • Door middel van verschillende helden en functies, kan ik een Shift over een vierkant gebruiken om verborgen te raken.
  • Nu, als ik een vijand laad terwijl ik verborgen ben, kan ik dan de toegekende dienst gebruiken om verborgen te worden?

    Ik ben niet zeker. Enerzijds bevat de eigenschap van het item "Na het laden ..." wat suggereert dat de lading voorbij is wanneer het voordeel van het item begint. Anderzijds is het dubbelzinnig omdat u normaal gesproken niet kunt betalen voer een actie uit na een lading, behalve voor gratis acties. Maar het is niet gespecificeerd wat voor soort actie de toegekende ploeg is en ik zou het een No Action of een deel van de activerende actie vinden. Maar dat is slechts een buikgevoel en ik heb liever iets tastbaars.

    PS: Als u geïnteresseerd bent in opsommingsteken 4: Het is een bedrieger met de Cunning Sneak -klasse-functie, de feat Verbeterde sluipweg sluipen en Lange stap . Daarom verhoog ik de shift 1 naar een shift 2. Dit is een beweging van 2 vierkanten en ik zou Cunning Sneak mogelijk kunnen gebruiken om verborgen te worden als ik een verhulling had. Verdoezelen tot het einde van de huidige / volgende ronde is mogelijk op verschillende manieren (bijvoorbeeld Encounter-bevoegdheden, weinig licht ...)

        
    reeks LostInNovelty 03.12.2011 / 08:22

    2 antwoord

    6

    Helaas, ja

    Kijkend naar het commentaar hier en extrapolerend, wijzigt de verschuiving die door de boots wordt verleend, de aanklacht, in plaats van een vrije actie op zich te zijn. Daarom heeft u volgens de regels van verborgen club geen geluk als het gaat om het opnieuw verbergen na je aanklacht.

    Alle hoop is echter niet verloren. Overweeg niet te stoppen laden met een jager MC:

    Unstoppable Charge Epic Tier Prerequisite: 21st level, Str 21, Con 17, fighter Benefit: Your turn does not automatically end after you charge; you can take further actions.

    De MAD is absoluut pijnlijk, maar hiermee kunt u effectief laden en vervolgens een verplaatsingsactie uitvoeren.

    Een extra beoordeling van de mobiele krijger na een afschrijving discussie ondersteunt deze meting. Bovendien, tenzij specifiek tegengesproken, verbieden de laadregels zelfs gratis acties na een charge (lees niet tot het einde van die thread, want het veroorzaakt hoofdpijn). Dus een kracht die je aan het einde een gratis actie geeft. Om dit een keer per dag te doen, zou je waarschijnlijk kunnen betogen dat een battlemind's inconstante locatie overschrijft lading, hoewel daar geen bewijs voor of tegen is. Naderhand is het zo'n enorme investering van middelen dat het niet echt logisch is om dat te doen.

    Uw beste gok is persistent tail . Aangezien je beurtvolgorde is: activeer persistente staart van verbergen, opladen, en dan terug in verzwijging / dekking, je kunt persistente staart activeren wanneer de vijand beweegt en effectief stealth van hen hervatten.

        
    antwoord gegeven 03.12.2011 / 09:14
    3

    Gewoon om toe te voegen aan wat Brian schreef, en om het in een andere mannner te argumenteren.

    De tekst die u heeft opgegeven, luidt:

    "After charging, you can shift 1 square before your turn ends."

    Dit betekent dat als u eenmaal bent betaald, u kunt opschuiven als een nawerking van uw afschrijving. Je beurt eindigt dan en je kunt alleen gratis acties uitvoeren.

    Als dit verschuiven een gratis handeling was die plaatsvond nadat je beschuldiging was voltooid, had de tekst kunnen lezen.

    "After charging, you can shift 1 square as a free action before your turn ends."

        
    antwoord gegeven 03.12.2011 / 16:35