Kunnen veranderingen in grootte en vorm veranderen op hetzelfde wezen tegelijkertijd?

3

Een vriend is van plan om een volbloed te spelen abyssal en draconische bloedsomloop . Zijn plannen voor de late game zijn om te profiteren van zowel Demonic Bulk (toename in grootte terwijl bloedtransfusie, hetzelfde effect als person vergroten , maar werkt ook op niet-humanoïden) en Dragon Form (verander in een grote draak tijdens bloedtransfusie, hetzelfde effect als vorm van de draak II ) op hetzelfde moment om zijn drakenvorm te vergroten en te groeien tot grote afmetingen.

Ik heb geen idee of dit mogelijk of legaal is. Is het?

    
reeks SevenSidedDie 20.11.2016 / 00:15

3 antwoord

3

Echte vraag is of je tegelijkertijd Demonic Bulk en Dragon Form kunt gebruiken? RAW voor Demonic Bulk (Su) -statussen:

Demonic Bulk (Su) At 4th level, when entering a bloodrage, you can choose to grow one size category larger than your base size (as enlarge person) even if you aren't humanoid.

Dus ja je kunt het formulier HOWEVER gebruiken, de vergroting wordt niet gestapeld omdat het je BASISGROOTTE aangeeft, wat niet van toepassing is op je drakenvorm, omdat dit niet je permanente vorm is.

    
antwoord gegeven 20.11.2016 / 01:49
2

Naast de bespreking van de 'basisgrootte', zou ik willen concluderen dat woeden een klassebekwaamheid is die verloren gaat wanneer het wordt omgezet in een draak.

Ik zou ook willen toevoegen:

Demonische bulk is een bovennatuurlijke vaardigheid verkregen uit de Abyss-bloedlijn terwijl het raast, en Transformatie magie (met betrekking tot de vorm van de draak) stelt specifiek voor:

While under the effects of a polymorph spell, you lose all extraordinary and supernatural abilities that depend on your original form (such as keen senses, scent, and darkvision), as well as any natural attacks and movement types possessed by your original form. You also lose any class features that depend upon form, but those that allow you to add features (such as sorcerers that can grow claws) still function. While most of these should be obvious, the GM is the final arbiter of what abilities depend on form and are lost when a new form is assumed. Your new form might restore a number of these abilities if they are possessed by the new form.

    
antwoord gegeven 21.11.2016 / 19:43
-1

Voor deze basis wordt de grootte bepaald door de startende race van de personages. Dus als hij waarlijk een kabouter zou zijn die qua basis klein is, dan zou hij hiervan afwerken om te vergroten tot medium. de basishoeveelheid wordt bepaald door het schepseltype. Maar jij bent de GM, zolang het je spel niet breekt, beslis je. Dit zijn slechts suggesties.

    
antwoord gegeven 20.11.2016 / 20:13