Hoe vaak mag ik Winter Spirit gebruiken in een Rapid Shot?

2

Ik ben een Hunter Multiclass Seeker, Paragon Multiclassing paragon path.

Ik heb een Seeker-ontmoetingskracht genaamd Winter Spirit vanuit mijn paragonpad met een speciale vermelding die luidt:

You can use this power as a ranged basic attack.

Ik heb ook Rapid Shot van Hunter met de vermelding Effect:

You make a ranged basic attack with a weapon against each creature in or adjacent to a square within the attack's range. You take a -2 penalty to the attack rolls.

Als ik Winter Spirit met Rapid Shot gebruik, kan ik dit dan gebruiken bij elke aanval die ik maak? Of slechts één en de rest zijn gewone RBA's? Of kan ik Winter Spirit gebruiken met één aanval en andere bevoegdheden gebruiken die bruikbaar zijn in plaats van een RBA voor de rest?

    
reeks Admiralshlork 13.09.2014 / 19:13

1 antwoord

3

Hoewel de invoer wel zegt dat je het als een RBA kunt gebruiken en normale RBA's zijn op de wil, geloof ik dat de kracht die je gebruikt een normale RBA vervangt.

Met andere woorden, de functie Speciaal geeft aan dat u dit vermogen gebruikt als de RBA, dus als u die kracht is een ontmoetingskracht, het blijft als zodanig. Anders krijgen zoekers in wezen een nieuwe wilskracht wanneer ze de ontmoetingskracht oppikken met het item speciaal .

Dus om uw vraag rechtstreeks te beantwoorden; u kunt elke krachtbron met dat speciale -item gebruiken als RBA met Rapid Shot . Als het echter een ontmoetingskracht is, moet het nog steeds de regels van een ontmoetingskracht volgen (kan slechts één keer per ontmoeting worden gebruikt en alleen als je het gebruik nog niet hebt uitgegeven, en het kan niet opnieuw worden gebruikt totdat je een korte rusttijd).

    
antwoord gegeven 14.09.2014 / 15:17