Kun je variëren in hoeverre Lightning Lure het doel naar je toe trekt?

4

In de beschrijving van bliksemsnelle (SCAG, pagina 143), er staat:

You create a lash of lightning energy that strikes at one creature of your choice that you can see within range. The target must succeed on a Strength saving throw or be pulled up to 10 feet in a straight line toward you and then take 1d8 lightning damage if it is within 5 feet of you.

(nadruk van mij)

Betekent dit dat ik de afstand waarop het wezen wordt getrokken kan variëren? Zoals kan ik het gewoon 5 voet trekken in plaats van 10?

    
reeks Cyanic 13.10.2018 / 08:36

1 antwoord

9

Tot betekent precies dat

Als u niet betaalt op een raster, kunt u het doel 3,2 m trekken, of wat u maar wilt, minder dan 10 voet.

Hij neemt echter geen schade op als hij zich niet naast je bevindt na de pull.

    
antwoord gegeven 13.10.2018 / 09:25