Wanneer een wezen van vorm verandert, is de versmolten apparatuur nog steeds zwaar?

5

Mijn menselijke pc is gedwongen om op magische wijze de vorm aan te nemen van een typische eekhoorn , en zijn uitrusting is versmolten met deze nieuwe vorm. Heeft deze versmolten apparatuur nog steeds gewicht? Als het nog steeds gewicht heeft, moet dat gewicht worden toegevoegd aan het lichaamsgewicht van eekhoorn-mij, of moet eekhoorn-mij worden beschouwd als die die uitrusting draagt, waarschijnlijk maakt het zo eekhoorn - dat ik me bijna niet kan bewegen?

    
reeks Fering 08.01.2017 / 18:03

1 antwoord

4

Van het antwoord op uw eigen vraag vanaf 2015 (Bedankt Mike Q) Oorspronkelijke bron

If you were in medium or heavy load from encumbrance before transforming, you continue to take those penalties in your melded form. Otherwise, ignore the weight of melded items and calculate your encumbrance in your polymorphed form entirely based on non-melded items.

en

...if you gain no benefit from the melded armor, you still count as wearing an armor of that type, but you do not suffer its armor check penalty, movement speed reduction, or arcane spell failure chance. If you do gain any benefits (as with the wild property), then you do suffer the armor check penalty, movement speed reduction, and arcane spell failure chance.

Dus alleen als u een bonus krijgt als de apparatuur versmolten is telt u het gewicht. Een extra opmerking van Transmutation- polymorf :

If your new form does not cause your equipment to meld into your form, the equipment resizes to match your new size.

Dus elke gewogen uitrusting zou ook een fractie van het gewicht zijn.

    
antwoord gegeven 09.01.2017 / 17:15